💥دانیـــال💥دانیـــال، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

دانیــال یـه دنیـــاست

کمک به مامان😉

1396/10/20 13:39
نویسنده : مامانم
287 بازدید
اشتراک گذاری

ای بــابــا پسرکوچولوی دوست داشتنیه من چه زود داری بزرگ میشی دلم برای شیرین کاریات تنگ میشه آخــه☺

این روزا که دیگه خداروشکر میتونی راه بری کل خونه رو دنبال من راه میوفتی هرجا میرم دنبالم میای و پامو میگیری دلت میخواد بغلت کنم هرجابرم باهام باشی آخه چون میرم سرکار هرلحظه فکر میکنی میخوام برم...

الهی قربونت برم مهربونترین پسر دنیــا😚

وقتی دارم ظرف میشورم یا غذا درست میکنم پامو میگیریو شروع میکنی به هـــوم هـــوم کردن یعنی بغلم کن منم دلم نمیاد و بغلت میکنم و کنار ظرفشویی یا یه جای امن که خودمم حواسم بهت باشه میشونمت و تو هم انگار میخوای کمکم کنی و ظرف بشـــوری

عــاشقتم که انقدر مــــاه منــی

نگاه تو رو خدا شیطنت ازت میبــاره😚😚😚

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)