💥دانیـــال💥دانیـــال، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

دانیــال یـه دنیـــاست

پایان انتظار نزدیک است

1395/9/13 21:59
نویسنده : مامانم
145 بازدید
اشتراک گذاری

نه ماه در وجودم و حالا فردا لحظه دیدار نزدیک است
دکتر فردا ۱۴ آذر به جای ۱۷ ام تو عزیز دل رو به دنیا میاره
و در اصل خالق بی همتا فردا تو رو به من هدیه خواهد داد و برایت بهترینها رو آرزو دارم هدیه آسمانی من
نه ماه در دلم بودی و با تو انس گرفتم  لحظه لحظه با تو بودم و این لطف خدا بود و من سپاسگزار
نگرانیها دلهره ها شادی ها و با تو بودن ها و حرکت های تو در درونم همه و همه را موهبتی بی مانند از خدایم میدانستم که یارای شکرگزاریش را نداشته و ندارم
اری فردا میایی تا در آغوشم باشی تا به تو عشق و مهر درونم را ارزانی نمایم
دوستت دارم دلبندم و برای تو و خودم از خداوند سلامتی و عافیت را میطلبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)